Camp rock (2008)


Camp rock (2008)

Fitxa artística:
Títol original: camp rock (TV)
Any: 2008
Durada: 100min
País: Estats Units
Direcció: Matthew Diamond
Guió: Karin Gist, Regina Y. Hicks, Julie Brown, Paul Brown
Repartiment:  Demi Lovato, Joe Jonas, Nick Jonas, Kevin Jonas, Alyson Stoner, Meaghan Jette Martin, Anna Maria Pérez de Tagle, Jasmine Richards, Aaryn Doyle
Productora: Disney Channel / Alan Sacks Productions
Gènere: Comèdia. Musical. Romance. Infantil |Adolescència. Música. Cinema familiar. 

Sinopsi 
Mitchie López (Demi Lovato) és una simpàtica noia que està desitjant poder entrar en un campament de música. La seva única opció és treballar a la cuina del campament, on un dia l'escolta cantar, per casualitat, una atractiva estrella del pop anomenada Shane Gray (Joe Jonas). Shane només escolta cantar a Mitchie, no la veu, així que l'intenta descubir qui és ella ... 


Comentari personal - Nicol-
Jo els recomano que vegin la pel·lícula, és molt xul·la i divertida, a mi m'agrada perquè hi ha molta música, amor, etc...
També m'agrada perquè a mi m'encantaria anar a un campament de música.



Tràiler:


Espero les hagi agradat la meva informació sobre aquesta pel·lícula molt divertida J



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sweeney Todd: El barber diabòlic del carrer Fleet

OZ